Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-10-09  |  Tid: 14:29:14

Vilken kväll!!




Ja igår va det en toppen dag, eller ja, delar av den iaf.. :P
Jag orkar inte dra upp det dåliga av dagen iaf, det är som det är nu. Men det va väl inte riktigt helt 100% okej. Sov inte hemma natten till igår, fick sova hos en toppen vän till mig. Som jag spenderade större delen av lördags eftermiddagen med. Fast det blev ett stopp på systemet i Degerfors en sväng med Susanna och Robert.. ^^ 
Sen så blev det jaa att fortsätta umgås med Martin. 
Efter att det blivit lite handling på Ica Maxi så åkte jag hem och hoppsade in i duschen och fixade lite som skulle med till Susanna. Det vankades ju utgång :D Tihii! 
Så kom dit, blåste håret och så lockade hon det på mig, eller gjorde vågor i det. Drack cider o vin, mumma. 

Sen blev det NightShift vid halv elva typ ^^ Och där va det skapligt mycket folk under hela kvällen. Roligt, så det ska vara.. :D Mucho Nice!! Dansade, drack cider och hade riktigt jäkla kul. Första utgången som man hade så underbart jävla nice på, eller jaa, första kvällen på länge som det inte slutar med att jag mår piss å grinar. Så det va en bra kväll igår med min älskade toppen underbara Susanna! Sen gick vi till Viking och käkade lite mat, guuud så underbart gott :D Ringde även Martin nere i Skåne som skall på PartyKryssen. Jag brukar inte ring afolk, men denna gång gick fan bra. 

Sen blev det att åka hem till Susanna, en snäll o go vän från Viking körde hem oss :D Tackar så underbart mycket! Han fick en kram för det. Tihii ^^ Efterfest hos Sääääässy!! Trevligt. I säng kom man inte förän typ runt 6? Eller va va hon? :P
Tack för en toppen underbar kväll Susanna!!! Du är en väldigt stor del av mig. Älskar dig! Älskar dig som min egen syster jag aldrig haft.




Puss Hej! Nu drar vi till Öret en sväng ^^ 


Kommentarer
Postat av: Life
DATUM: 2011-10-10      TID: 17:01:13     BLOGGADRESS: http://lifecomeswiththoughts.blogg.se/

Life



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback