Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2011-10-06  |  Tid: 19:44:47

La la la...





Halli hallå!
Idag så vaknade man upp utvilad på soffan hos Susanna. Igen :) Mycket trevligt. Sover fan bra på den här soffan även om den är liten. Mysigt å sköönt :)
Blev att dra till skolan runt halv ett för att lyssna på en föreläsning. Rätt segt men gick bra ändå. Fick mycket intressant information i alla fall :)
Efter lektionen så åkte vi och handlade lite så vi kan äta hemmalgad mat idag, blivit alddeles för mycket skräpmat nu på sista tiden.. usch och fyy på oss Susanna!


Susanna är en helt underbar människa, kommer ihåg när jag kommenterade hennes blogg efter hon hade kommenterat hos mig. Jag jobbade redan på Pelmatic då. Och hon kommenterade lite på bloggen, så svarade och så började vi prata via fb, sen blev det msn också.. När hon va här i Karlskoga hos sina föräldrar så träffades vi och vi klickade helt enkelt på en gång. Det känns väldigt skönt. Vi har haft lite snetändningar på varandra och vart lite osams.. Men nu så håller vi ihop. Älskar henne!
Har sovit här i två nätter nu. Och umgåtts typ hela dagarna. Underbart. Hon är en sann vän.
Preciiis som Angelique också. Henne har jag känt i år och dar1 Ända sen 3e klass på Bråtenskolan. Vi har också haft våra downs, men nu jävlar är vi en oslagbar duo! henne skulle jag aldrig kunna klara mig utan heller, älskar våra små dejter överallt i stan.. skrattar så tårarna sprutar och jag bruakr alltid ha fel mascara på mig så det istället börjar svida i ögonen. Men oj oj så kul vi har! Rocknick 1 o 2 ^^

Underbara människor säger jag bara!!

Nu ska vi käka lite här :D Jag hoppas den nya headern funkar för er. Den funkar på min dator och den funkar för Susanna med.. Ni får väl uppdatera sidan eller nå om det inte funkar.. Haha.. ^^ Ska dola lite med det där här någon dag.


Fick en rolig kommentar faktiskt ;P
mr x om Trevlig kväll :):
Er du singel för är riktigt intreresad av dig mvh Mr x


Vem är du Mr x?
Du kan ju skriva vem du är i en kommentar, lovar att inte godkänna den. Vill bara veta vem du är ;P

Puss Hej!!!


Kommentarer
Postat av: Mr x
DATUM: 2011-10-07      TID: 02:22:06     BLOGGADRESS:

Nyfiken tycker allt du ska vara det, ett tag till för den som väntar på något väntar alltid förlänge.

Postat av: Angelique
DATUM: 2011-10-07      TID: 18:16:04     BLOGGADRESS:

hahaha woop! oslagbara duon <3

Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2011-10-08      TID: 14:17:26     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

GUD VAD JAG ÄLSKAR DIG TJEJEN! <3 <3 <3 <3 <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback