Gott & Blandat  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-10-12  |  Tid: 21:11:05

Underbara personer.




Jag fortsätter väl med en av de underbara personer som finns i mitt liv.
Nästa person jag tänkte skriva om har varit en vän till mig sen väldigt många år tillbaka. Nämligen när vi gick i typ 3an??
Denna person står mig otroligt nära. Hon heter Angelique Sjölund.

Jag och som hon hette då Jeanette lärde känna varandra i trean, när man slog ihop klasserna på Bråtenskolan. Då tyckte vi väl inte om varandra, varför vet jag faktiskt inte har ingen aning.. Men sen så gick väl åren i klasserna och man gick i 4an, 5an och 6an.. Och man lärde känna varandra, Angelique blev ett klart val av personer jag ville ha i samma klass som mig på högstadiet, man fick ju välja två tjejer och två killar... Jag valde Angelique och Monica vad jag vet och kommer ihåg.
Angelique hamnade i samma klass som mig. Toppen glad, men hon placerades i en annan klass sen. Sen så blev det massa skitsnack och hon sa upp kontakten med mig, en bra lång tid vad jag kommer ihåg. Tills jag ser i tidningen att jag kommit in på Barn och Fritidsprogrammet i Degerfors, fick då ett sms när jag va på Ica kronhallen i Sandviken.
Vi har haft tyå ett eller två stora gräl sen dess. Men vi har alltid hittat tillbaka till varandra.
Sista gången vi va ordentligt osams så fick jag ett sms typ mitt i natten: - Det ligger ett partytält nedanför mig.
Och så va det slutet på att va ovän med varandra.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om den här personen, hon är så underbar, snäll, omtänksam, har ett stort hjärta, är vääldigt duktig på att läsa människor. Hon finns alltid där när man behöver henne. Och vi har aldrig behövt umgås varje dag eller så, utan vi ses då och då på våra donkendejter och tar igen preciis allt som hänt och skapar nya minnen och skrattar så vi oftast gråter. Hon kan läsa mig rakt av, om det skulle vara något. Hon ser det direkt. Hon har svårt att ta in nya människor i sitt liv, men när hon väl gör det så betyder det att man har hennes vänskap och den skall man vårda väl.
Som sagt, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om denna underbara människa. Hon är verkligen en av mina ABSOLUT närmaste och bästa vänner. Och kommer ALLTID vara.
Jag ÄLSKAR henne verkligen!










Kommentarer
Postat av: Angelique
DATUM: 2011-10-13      TID: 15:12:07     BLOGGADRESS: http://kinkykitten.nu

<3 oslagbara duon foevah!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback