Dagens Sanning  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-10-16  |  Tid: 15:44:00

Tusen jordsnurr deluxe!




Tänk att det kan rinnga så mycket tårar ur en person. Det är inte klokt.. Igår kände jag mig ynklig.. Väldigt ynklig. Det bara snurrar å far runt i min lilla skalle, allt, verkligen precis allt snurrar å far omkring. Och det är verkligen inte skojj.. Inte för fem öre! För jag vet inte hur jag ska vända mig, eller hur jag ska lyckas med saker och ting. Av alla personer man kan tänka sig så vände jag mig till Jesper igår.. Och det kändes väldigt bra, trots att allt blev som det blev och är som det är så vet jag att jag kan vända mig till honom. Det är slut med allt jävla skitsnack nu. Det som hänt, har hänt, det jag hört har jag hört och det jag fick se med egna ögon är något jag tänker lägga bakom mig.
Finns ingen vits med att dra upp såna saker.
Han vet vad han gjort mot mig, sårat mig osv osv.... Och jag har väl inte varit världens gulligaste jag heller. Men ändå så finns han för mig. Kändes otroligt skönt att bara kunna prata med honom igår, ledsen tjej deluxe som knallade in på Viking.. Och fick prata ur sig och få stöd och veta att allt kommer lösa sig för han kommer ställa upp. Med att hjälpa mig ekonomiskt.
Tack Jesper för att du ställer upp på mig, det är i mina ögon ovärderligt. Jag kan inget ge tillbaka mer än att finnas för dig när som. 


Men hoppas att jag får jobba en del här i början av november efter praktiken är slut, Pelmatic vill ju ha mig för att de behöver folk. Så det känns ju skönt att veta att dom kommer kunna ge mig massa extra pass så man får jobba ihop lite pengar till dec. Ska jobba så mycket jag bara kan. Så får jag väl lite ekonomisk hjälp i november.. Det är väldigt jobbigt när man har mer som skall ut än vad som kommer in varje månad.


Nu har ja fått bubbla ur mig lite.. Men det är fortfarande mycket som snurrar i denna lilla skalle.. Som inte kommer lägga sig förän läget är under kontroll.. Tills alla "småsaker" är ur världen och jag vet att ekonoin kommer lösa sig. Men jobbigast är efter jag är klar med skolan, vad händer då? Jobb? Kommer jag få ett jobb? Kommer jag få in mer än vad som skall ut..? Jag funderar iaf på att försöka skaffa fram arbetsgivarintyg från jaa, ända sen jag va på MAX.. Så jag kan skicka in allt till a-kassan och gå med där.. för jag har ju jobbat ganska regelbundet från när ja va på MAX.. Och kanske uppfyller kraven för hur mycket man ska ha jobbat för att få ersättning osv... Har ju iofs gått i skolan med.. Det räknas nog inte.. men ja ja.. Får skicka in allt i alla fall..

Nej, nu blir det såhär mycket skrivet om tankar och sånt så jag själv blir stirrig.
Men jaa, det är inte lätt att leva i alexandra Karlssons värld, inte ens jag verkar klara av det längre.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: En som tycker synd om dig!
DATUM: 2011-10-17      TID: 09:55:42     BLOGGADRESS:

Usch, hoppas allt går braa för dig gumman, det är så tråkigt när det blir struligt med ekonomin. Va bra att du har en pojkvän som kan hjälpa dig, det kan vara jobbigt med krediter o sånt. xoxo

Postat av: Jennie
DATUM: 2011-10-17      TID: 23:05:35     BLOGGADRESS:

Ibland är det mycket omkring en, men de är bara att acceptera läget och försöka vara stark! Finns här vet du gumman, och jag hjälper dig mer än gärna :)

Bara du hör av dig om du vill prata eller bara ha någon som lyssnar, som finns där! Allt fö dig vet du tjejen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback