Svar på kommentar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-28  |  Tid: 20:49:12

Svar på kommentar




BARA JAG om Piss Fredag!:

som jag sa förut.. du skulle inte hitta kärleken.. men å andra sidan var du så jävla säker.. jag sa att vänta du bara.. så vem hade rätt? det känns ändå som om jag hade mer rätt än du som trodde du hittat den rätt så som du så fint uttryckte det då.... men vem är jag att döma? hoppas du snart hittar ågon IGEN!!!! som är din "livspartner"


Patetiska människa!
Som inte ens vågar stå för vem du är.

Nej, fine, det blev inte rätt detta, men jag tänker inte leva med någon som är otrogen emot mig, det pallar inte jag. Men jag är inte ledsen för det, jag repar mig så jävla bra ändå. Det finns andra killar i denna världen, jag sitter inte i sjön.
Så grattis så jävla mycket till dig då för att du hade rätt.. oj oj oj.. vem säger att det inte spricker för dig också?? Så döm inte för fort! Ditt kan spricka lika fort det.. kanske inte imorrn, eller kanske inte om en vecka eller månad... men kanske om ett par år.. Men jag bryr mig inte.

Någon gång så kommer den rätta. Jag mår bra som singel just för tillfället, har andra problem att lägga fokus på. Konstigt att du ORKAR kommentera om detta... och att du ens ORKAR följa min blogg om du ska komma med såna där spydiga kommentarer..
Men något intressant måste det ju va eftersom du klänger dig kvar å läser igenom så du vet att vi brutit upp.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback