Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-12  |  Tid: 16:45:09

Omtumlande..




Det är mycket just nu.. Lite för mycket runt omkring som vanligt.. Hatar när det blir såhär... Mår ju fan inge bra av det, men vad ska man göra när man kanske sätter sig i dessa sitser själv?
Men jaa, det är inte roligt just nu.
Jag funderar på att kanske droppa av skolan om jag skulle bli erbjuden tjäns via Uniflex på TC... beror på om ja trivs efter utbildning osv.. Men om ja får plats på TC, då måste jag ju gå utbilningen som är på heltid och då blir skolan drabbad, och vad händer om jag inte trivs sen då??
Ahhh! Jag blir inte riktigt klok på detta..
För som det ser ut just nu så är ekonomin det som är mest jobbigt, på alla sätt och vis!
Jag får ju fullt denna månad från csn, och i november och i dec får ja "bara" 5 tusen.. Så d gäller ju att verkligen kunna få jobba en jävla massa extra i november... men min praktik slutar ju den 11 november... Ska jag då föröska jobba ihop en jäkla massa på typ två vekcor som täcker upp resten av alla jävla räkningar?
JA jag VET att jag satt mig i den här skit sitsen alldeles själv... Det vet jag, så det behöver ingen vara duktig och påpeka för mig. Men jag jobbar på att lösa saker och ting. Betala bort saker så man slipper det.. Men jag satte mig ju i skuld hos Klarna igen när jag köpte kameran, och hos netonnet när jag köpte datorn, men en dator behövde jag eftersom katterna hade den andra ja hade i golvet så den jaa inte riktigt fungerade som den skulle...

Det är mycket nu, jag vet inte vad jag ska göra.. jag vet inte vart jag ska vända mig, soc får jag ingen hjälp från iaf eftersom jag har studielån redan och de hjälper inte de som studerar.. Sjuukt.. !! Uscha.. det är inte roligt nu. Jag har iaf sökt jobb på TC, får se om de hör av sig.. Då kommer jag nog gå på infoträff och sen får vi se om jag blir erbjuden plats, det är då jag nåste ta ställning om ja eller nej. Och hur jag ska lösa det med skolan...

Jaa nu fick jag ur mig lite grann av det som tynger.. Ekonomi är skit. Speciellt just nu. Blääsch!
Nu ska jag gå och göra köttbullar. Gotti gott!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback