Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-11  |  Tid: 18:23:09

Marabou Loop!





För några veckor se så gick jag in på Pressbyrån på Karlskoga Lasarett och skulle köpa lite godis efter jag varit på Kem Lab på morgonen.
Vill minnas att jag köpte en korv i bröd, en dricka samt en Marabou Loop.
Visste inte riktigt vad det va då, men det såg gott ut iaf.
Och det va det VERKLIGEN!




Så vad är Marabou Loop då?
Joho, det är ska ni få höra: Marabou Loop - Mjuk kola överdragen med len mjölkchoklad :D 


Helt underbart gott :D Än så länge har jag inte sett det någon annanstans än på Pressbyrån och de kostar 8 kr styck! Dyrt.. men vad gör man inte för lite gott godis??

Puss Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback