Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-07  |  Tid: 09:06:46

Ingen bra dag.




Mr x om La la la...:
Nyfiken tycker allt du ska vara det, ett tag till för den som väntar på något väntar alltid förlänge.


Ja du får väl ge dig till känna när du känner för det helt enkelt.. ^^




Idag är ingen bra dag, absolut inte. Haft ångest och panik inatt... Massa saker som snurrar omkring och massa som måste fixas å lösas å ja allt fan vad det är. Jag längtar seriöst till måndag då jag får börja min praktik.

Vi får se vad dagen bjuder på, kanske blir lite mario Spelande med Ems ikväll. Har lovat att vi ska umgås. Så får vi se mer om vad som händer, ska ta det lugnt idag i alla fall.. det är en sak som är säker.. Ska nog ta och röja i lägenheten, ser ut som 7 svåra år är.. Och jag gillart INTE!!

Men aja.. Nog om det. Ska gå in till sängen och försöka sova nån timme till.

Puss Hej1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback