Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-30  |  Tid: 14:56:01

Galet ^^




Herrejäklar vilken kväll det blev igår då :D
Förfest hos Angelique, drack 4 Minttu groggar, en cider och lite lakritsshots ^^ Och jaa, kanon blev man väl om man säger så. Haha.. Blev väl en massa skratt som vanligt när vi umgås också. sen blev det utgång på NS, mycket utklädda människor faktiskt, alltså, kvällen går inte att beskrivas med ord, jag har någon minneslucka av kvällen men har väl rett ut ett å annat med Angelique så man har koll på kvällen. ^^ Hade sjukt kul iaf igår och det behövdes verkligen kan ja lova ^^ Det enda man behövde lägga ut på krogen va 50 kr i inträde.. för fyllan skaffade man sig ju hemme :D Toppen det. Kan inte beskriva kvällen för det blir inte lika bra då, man måste vara med och uppleva den. Men den oslagbara duon gör det igen iaf.


Det som gör mig förbannad är folk som ska springa med massa jävla skit till min far!! Säga vad jag skriver på FB och på bloggen..
Jag har tagit mig an dessa fotojobb för att kunna få med mig lite pengar på kryssen så man kan ÄTA MAT! för vi har inte beställt någon buffe i våran bokning, känns helt onödigt då man nästan inte äter något av allt i alla fall. Så LÄGG AV å spring med massa till min far för det skapar bara intriger mellan han och mig!! Så du som pratat med pappa kan ju va JÄLVIGT glad nu när vi hade en diskussion igår om min ekonomi o bla bla bla... å sen att jag varit på bio i Örebro, det va inte JAG som stod för min biljett. Jag blev BJUDEN på bio!! Men visst, spring med skit du! Gör det och skapa intriger mellan mig och min far!

Jag kan inte uppdatera min blogg eller fb och skriva vad jag vill för alltid är det NÅGON som ska springa med skit om vad jag skriver på bloggen till någon annan.... LÅT MIG VA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback