Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-18  |  Tid: 22:09:34

Bra dag!






Idag har jaghaft en väääldigt bra dag :) Igår så va jag på praktiken, hände inte så mkt. va väldigt lugnt.. VÄLDIGT lugnt.
Sen så hämtade jag Jespers dator och Jesper, kom hem hit och han lånade duschen sen körde jag hem honom. Susanna kom över och vi käkade kycklingsallad och kollade filmen Hopp ^^ Trevligt trevligt.
Idag så va det dags att gå intro på Trollets förskola för att kunna jobba som timvikarie inom barnomsorgen :D Wiie!! Nu är det bara mitt förbannde polisregister utdrag som saknas.. Fan va ja gått å väntat länge på det där! Irriterad.
Men jag har haft en toppen bra dag idag konstigt nog. vaknade imorse å va trött som ja vet inte vad, men fortfarande lika glad. Susanna va ju med på introdagen, så har ju iaf tjänat runt 500 idag.. alltid något extra tills nästa månad :D Wiie! Somnade väl en stund här förut, prata en stund i telefon och sen åkte jag upp te pappa. och sen blev det att köpa med mat till mig, Susanna och Robert. Och då dampa vi loss lite med ballongerna man fick med i happy mealet.. :D

Nu så sitter jag här å chillar.. ska väl försöka sova om nån timma eller så... Så jag inte sover bort hela dagen imorrn, börjar ju klockan 14 på praktiken. 

Såå nu har ja uppdaterat att ja lever. Och jag har haft en toppen bra dag idag. Det känns skönt. Det är jag värd.

OCh till min beundrare, lämna gärna ditt mobil nummer i kommentaren nästa gång så ja kan skicka ett sms te dig ^^ för ja vill inte gärna skriva ut mitt här på bloggen :P Grattis till dig förresten. Du vet vem du är :)

Puss Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback