Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-11-06  |  Tid: 22:57:07

Kanon kväll!




Mitt eget lilla nya motto som kom cirkulerandes i huvudet på mig.
"I'm not proud of who I am,
I'm proud of who I'm gonna be"


Vad kan man säga om kvällen igår då??
KANON är väl det jag kan säga faktiskt! Igen, helt underbar kväll. Förfest hos Susanna tillsammans med Angelique, Vera (Veronica) å Sandra.  Och så va Robert med, sen slöt Nordh och en kompis som hette Andreas upp med.
Å jadåå, lyckades bli en aningens kanon igår med, nice! Sen drog vi ut på NightShift, där kom det mer och mer folk ju mer klockan blev, blev cider att dricka. En Jinx för min del då :D Sen så hamnade man stor del av kvällen på dansgolvet ^^ Dansade uppe på scenen och ett sånt där podie ;) Inte ofta man gör det inte. Så det va riktigt kul.

Ont i benen idag har jag ju, denna kväll väger faktiskt upp att jag missade 100% party i Karlstad. För denna kväll va gryyymt rolig :D Va längesen jag dansade såhär mycket. Wiiie skojj!

En sån där kväll man bara inte kan beskriva med ord helt enkelt ^^


Kvällens outfit ^^


Jag (Ja jag snusar Göteborgs Rapé på fyllan!), Sandra o Vera.


Sandras arm, Angelique och Vera


Säässyy och Sandra, bild tagen från när jag stod på podiet :D


Ssuddig bild från podiet ^^


Från podiet :)


Kommentarer
Postat av: big3
DATUM: 2011-11-07      TID: 21:26:50     BLOGGADRESS:

fan vad mega sexig du är!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback