Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-11-21  |  Tid: 22:07:57

I diiiiid it!





FY FAAAN VA JAG ÄR BRA!
Klarade slutprovet idag på TC ^^ Känns så underbart jävla skönt. Sista utbildningsdagen imorrn, sen så går vi över på samtals traniee och tar våra första samtal. jag är dock lite ledsen över att jag inte får vara med Evelina. Men men, man kan inte få allt, jag är ju med Eva å de andra grabbarna från Kristinehamn. Så det ska nog bli toppen :)
Men det känns så underbart jävla skönt att slutprovet är avklarat o godkänt. Jag tycker att 34 rätt av 38 är bra jobbat :D

Så snart blir det sängen för att få en hod natts sömn, för idag va det tungt på eftermiddagen. Men men. Så kan det vara :)

Men nu vet ni att jag hänger mig kvar på Transcom. Och det känns riktigt skönt. att kunna få en lite lön nästa månad. :)


Kommentarer
Postat av: ditt fan
DATUM: 2011-11-22      TID: 21:34:49     BLOGGADRESS:

Hej,läckerbiten,hoppas att allt är bra med dig,jag längtar efter nya bilder på dig i sexiga trosor,din rumpa mums,vill bara pussa den,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback