Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-11-14  |  Tid: 15:07:03

Lugn helg :)





Så va ännu en helg förbi då.. Har väl inte varit så märkvärdig tycker jag. Har varit en nykter helg :D rätt skönt faktiskt. I lördags så hade man lördagsmys med tacos och massa strunt på tv :P
Va även uppe i Bråten och fick däcken bytta på bilen så nu har man vinterdäck på brummen.. ^^ Skulle även åkt upp till kyrkogården och satt ljus på mammas grav men det orkade jag inte, för när jag åkte från bråten så började det bli mörkt ute så jag hade ingen större lust då. Jacka hade jag ju inte direkt varit smart och tagit me dmig heller så det blev ju kallt.. Haha.

Men men, jaa, en helt vanlig lördag blev det väl.

Söndagen, alltså igår så låg man i sängen toll typ tre? Hade varkligen inten lust eller ork till att gå upp tidigare.. Så blev att man låg kvar.
Så flöt väl söndagskvällen på med, åt lite tacos som blev kvar från lördagen. Dumt att slänga liksom.
Sen så blev det sängen på sena natten som vanligt..

Idag, så fick jag ett POSITIVT samtal! Jag har fått jobb på Transcom! Wiiiie!! Jag är SÅ otroligt jäkla fucking GLAAAAD! Ett jobb!! Jag tänker satsa allt. Imorgon så börjar jag utbildning, klockan 8 börjar vi. Och utbildningen är en vecka, sen vet jag inte riktigt hur många veckor vi har i samtals traniee. Men jag hoppas på tyå två eller tre iaf så man hinner lära sig allt å ta in allt. :) Och kunna ställa så många frågor som möjligt för att visa att man vill och kan och är intresserad :D Så idag får det nog bli att göra en lasange som man kan dela upp till matlåda. ^^ Smidigt o enkelt tycker jag :D

Nee, nu ska ja nog ta och åka upp till kyrkogården och sätta ner de där ljusen jag tänkte och sen åka å handla så man kan göra mat sen ^^ Och så ska jag plugga dessutom. Har lite uppgifter att lämna in. La la la.. ^^

Over and out.
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback