Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2011-11-30  |  Tid: 20:55:08

Skurup i helgen <3




I helgen blir det att åka ner till Skurup igen.. :) Det va ju ett bra tag sen jag va där nere nu! Så på tiden att man åker dit igen. Ska bli skönt att komma bort lite grann och få umgås med lite underbara människor. Trivs verkligen i Skåne, så pass bra att jag skulle kunna tänka mig att flytta dit inom kort, söker ju jobb där nere så vi får väl se hur allt går. Jag vet att jag kanske gör en person besviken nu, men jag måste verkligen komma bort från Karlskoga ett tag. Pallar inte med livet här så flyr ner till han som får mig att bli riktigt glad. Dessutom så har jag fixat en plåtning, kanske två, vi får se hur det blir. Men en blir av iaf :D Wiie! Så det ska bli ruggigt nice, hoppas det är bra väder så man kan åka till hvet å plåta vore riktigt toppen skojj. Va längesen man va nere vid havet, och speciellt nere i skåne.
Vet att vi semesterade mycket i skåne när jag va mindre och mitt favoritställe va Kåseberga, va så fint och trevligt där. Vid hamnen typ å jaa.. Fint var det.
Så hoppas på bra väder. Håll tummarna åt mig!

Har plockat och städat lite under dagen nu, handskurat i hallen.. Usch va jobbigt det är, men fräscht luktar det i alla fall och det är riktigt gött. Ajax is tha good shiiet!
Ska fortsätta plocka lite här snart. Har lite kvar att göra.

Jaa, jag kan väl säga såhär, att hytt till nästa kryss är fixad. Och det är inte min förtjänst, det är Linus faktiskt. Martins kompis alltså. 100% Party ringde upp honom och erbjöd honom en hytt. Och givetvis tackade han ja. Jag vet inte vilken klass det är på hytten, men 600 kr kommer jag betala för min plats iaf. Och det tycker jag helt klart är värt det!! Och då åker jag nog från Skurup tillsammans med Martin, Linus och ja vem nu mer som följer med. Vi får väl se :D Men faan va skojj det ska bli.






Kommentarer
Postat av: Robin Skoglund
DATUM: 2011-11-30      TID: 21:52:54     BLOGGADRESS:

Jag kan inte följa med på nästa kryssning :(

Postat av: Sofia
DATUM: 2011-12-01      TID: 13:27:51     BLOGGADRESS:

Vart har du köpt toppen som du har på dig där?

Tacksam för svar.

Postat av: tja
DATUM: 2011-12-17      TID: 04:56:48     BLOGGADRESS:

FÖr mycket teaser på andra bilden, vill se mer xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback