Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-11-28  |  Tid: 21:24:22

Plåtning imorrn :D





Hade jobbsamtal på jobbet idag och jag blir kvar tills dec ut nu iaf. Det känns skönt. Det är snart dec och den månaden klarar jag mig, med löngen ja får i dec ska ja klara mig. Och eftersom jag jobbar i dec så får ja ut lön i januari och då klarar ja mig den månaden med. Sjukt, det är snart dec och jag tänker redan på januari.. Men jaa så måste jag tänka.
I helgen ska jag åka ner till Skåne :) Wonderful!
Ska föröska plåta en sväng på lördagen med, om jag kan bli utlånad vill säga ;) Need the cash!

Imorgon blir det plåtning med P i Örebro. Efter rätt många månader. Det ska bli skitkul :D Wiie!!
Blir säkert skit många bra bilder. Woop woop!
Ska bli så skojjigt :D
Har packat en väska med lite grejjer som ska med att plåtas i. Baraa en sak som saknas som jag ska packa ner..
Å bilder kommer ju givetvis komma upp på bloggen när jag får dom från P, så ni kan va lugna, han har lovat att inte va så sen med att skicka dom denna gång ;)

Nee, nu ska ja fortsätta kika på film :)

Hörs imorrn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback