Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-11-20  |  Tid: 20:13:57

OMG vilken kväll!





100% PARTY va i stan igår igen. Awsome, klart som fan man måste gå ut! Förfesten började hos Vånika :D Muscho trevligt.. Trigger "behandling" är fan inte skönt asså.. ont som fan gör.. ;P Och aaäckel ugglor som flyger omkring. Jaa, man fick sig en hel del goa skratt under kvällen ^^



Outfiten för kvällen. vek upp den litte för att den skulle bli kortare å lite mer het.. ^^ Tycker jag lyckades.
Så när man kom till NS så fick man gå bakom till VIP och där va man ju stor del av kvällen. Sen röjjde vi järnet på dansgolvet, hittade Tessa på dansgolvet så d va riktigt nice :D Party crewet ägde på scen och Stoffe levererade ju helt klart! :D Så otroligt nöjd med hela kvällen :D Riktigt jäkla trevliga partymänniskor är de iaf, crewet alltså.

Jaa, jag vet väl inte riktigt mer vad jag kan skriva, kvällen måste ha upplevts live för att förstå hur jäkla bra det va :D
Dock så va det inte meningen att jag skulle försvinna från mina vänner jag gick ut med, absolut inte meningen. Men fastnade i vip.
Sjukt bra dj:s också ^^ En grym tjej som heter Denise bland annat.. :d Sen så körde ju Marcus också en del.. Toppen bra!

Slänger upp lite bilder från kvällen.. Vissa är okej och vissa mindre bra. Men men.. ^^


















Kommentarer
Postat av: Robin Skoglund
DATUM: 2011-11-20      TID: 22:08:40     BLOGGADRESS:

100% party är awesome, ska på deras kryssning på torsdag :D

Om du träffade crew, träffade du jäger och tim då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback