Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-11-23  |  Tid: 23:06:13

Första dagen i traniee




Japp, idag hade vi vår första dag i traniee, nervöst som tusan att ta första samtalet, dock så fick jag två vänd på ett å samma samtal. Det va riktigt skönt.. :)
Sen fick jag ett vänd till faktiskt.
Men en hel del samtal om att säga upp abb.
Det är banne mig inte lätt att vända kunderna, verkligen INTE! Även om vissa kanske tror det, ja men det är ju bara gör så å så för att vända dom ju bla bla.. Men det är inte bara.
Jag tycker det är skitsvårt.. har man bestämt sig för nåt så vill man ju säga upp det liksom... Men visst, det går om man bara vill.. Visst, jag vill. Inte det, men jaa.
Får ta nya tag imorrn helt enkelt.. Inget annat att göra.
Man får sporra sig av sina arbetskamrater.. dom som verkligen gör bra ifrån sig, en av dom är ju Daniel, han lyckades korssälja idag. och vände en del kunder. Så bra jobbat till honom!!

Jaja.. vi får se hur dagen blir imorrn. Hoppas den blir bra iaf.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen.
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback