Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-11-17  |  Tid: 20:46:21

Det går bra nu.. ^^




Tredje dagen på utbildningen. Det börjar sätta sig tror jag. Sakta men säkert.
Känns väldigt skänt att vi repeterar efter varje sak vi gjort och att hon går igenom först hur vi gör osv osv.
Va liite piggare idag än igår, men brukar ju vara så andra dagen på nåt nytt, första dagen är man pigg, andra dagen är man död, tredje dagen har man laddat om. Så jaa, jag tänker inte skriva saker vi går igenom, tror allt sånt är sekretessbelagt och har ingen lust att sabba nåt igen för att jag bloggar så jaa, ni får helt enkelt vara ovetandes. Men men, jag lär mig saker för att sitta på kundservice typ :)

Imorrn är det fredagm, sista dagen sen heeeelg. Underbart, då ska jag och några tjejer i min grupp käka lunch på masten. 50 kr för en matlåda, det har jag allt råd med. Wiie. Ska bli nice och gott. Unna oss lite fredagsmys. guud va jag kommer längta till lunchen.

På tal om nåt helt annat nu så har jag ju blivit inbjuden av min sötaste Louise att umgås med henne någon dag/dagar i huset som hennes pojkvän bor i :D Wiiie va niiiice!! Massa mys pys å skojj kommer det bli. Hon är verkligen en av de snyggaste tjejerna som finns!! Och vi ses alltför sällan. Men ska ta mig in te Karlsta å träffa henne snart.



Nu ska jag chilla vidare innan det är dags för sängen :)

Over and out!
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Robin Skoglund
DATUM: 2011-11-18      TID: 20:51:30     BLOGGADRESS:

Snygg du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback