Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-11-16  |  Tid: 17:38:25

Det är möörkt...




Louise om En dag försvinner jag ur dina ögon...:

den 28 nov - 13 dec har jag ett hus för mig själv!
Då ska du komma hit och vi ska ha myskväll med film, godis, chips och dipp. och PEPSI såklart ;)


Hååhåå va söt du är sötan :D Klart jag kommer! Massa mys med snyggaste bruden ever!
Det säger jag icke nej till ^^


Jaa, då va dag två över på utbildningen. Och det känns ganska bra faktiskt. Känns bättre än vad det gjorde första gången när jag va där. verkligen. Det sätter sig lite lättare. Idag va jag dock inte liiika pigg som igår, men ändå skapligt pigg :) Kände att jag ställde massa frågor som jag fick massa svar på ^^ Så jag hoppas det fortsätter såhär.. Hade ju typ bara 1 fel på varje höfte med övningsuppgifter vi fick, resten satte jag glasklart. Wiie. Även om det är skit tråkigt med övningsuppgifter så är det skit bra för man sätter prov på sina egna kunskaper. Även om vi får använda ett sökverktyg för att hitta svar, men mycket kunde jag utantill iaf tyckte jag.

Det enda som är lite trist är att det är mörkt när jag börjar på morgonen kl 8 och det är mörkt när jag slutar kl 16,45. Och där vi sitter finns inga fönster ut, elelr jo, man ser genom en annan lokal och ut genom det fönster, men möts typ av en tegelvägg.. ;) Mycket solljus.. Inte. Men men, så är det :) Jag är fortfarande taggad.. fortfarande positivt inställd till detta.

Jag har en mini klänning i min garderob som jag aldrig använt, som jag tänkte använda på lördag.. Jag vill ju även ha mina stövlar till den, dom som har 14 cm klack... Meen, jaa minnena från att ha haft dom ute på krogen sist är inte bra. Haha, klapp kanon, snubblade stup i ett, en kompis räddade mig från att bli utslängd från statt, samt att varje gång ja snubbla så tog ja emot mig med ett å samma knä och det resulterade ju i att jag fick ett stort jävla uppskrapat knä med blåmärke runt om.. och ont som faan hade jag dessutom.. Hmm.. Så jaa.. Vi får se, men det hade ju varit jävligt snyggt ihop... ;)
Så vi får se vad det blir på lördag.. UT ska jag iaf! Wiiie :D

Nej nu ska ja chilla lite :)
Over and out!
Puss Hej!


<3

I, I can walk a thousand miles to be with you
I'd catch your falling star
I can walk a thousand miles whenever
No matter where you are
'Cause I know you can make it
Why you gotta break it, baby
'Cause I'd walk, a, thousand miles





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback