Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-11-05  |  Tid: 16:19:19

Darkness





Det börjar bli mörkt ute vid denna tiden nu tycker jag.. Klockan är bara 16,15 och det börjar redan bli mörkt.. galet!!
Men men, jaa, jag va väl lite smått berusad igår när jag skrev blogginlägget.. Men va gör väl det? Kul och trevligt hade jag iaf :D
Och idag kom man inte ur sängen förän typ.. hmm.. halv två?? Haha, men bra gött va det att bara ligga i sängen. Inga måsten direkt.. Eller ja skulle väl upp till pappa innan 15, men det har jag ju avklarat så inga problem där inte.
 
Nu har jag nyss käkat mat och ska snart hoppa in i duschen för att sen blåsa håret, och sen ska jag hämta Angelique senare och så drar vi på förfest hos Susanna och sen så blir det en niiiice utgång hoppas jag.
Dock så hade jag väl velat dra ut i Karlstad å se Lazee ikväll på nöjesfabriken när 100% party är där.. Men men, har inte råd till det.. Så får bli NS istället ^^
Men men, det blir vad man gör det till. Hoppas det är litte folk ute iaf så det blir parteeeey!

Jaja.. Nog om det.. ha en trevlig kväll allihop. För det ska jag se till att ha :)

Over and out!
Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Pekka
DATUM: 2011-11-22      TID: 20:18:06     BLOGGADRESS:

Goddamn vilken tjej, otroligt läcker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback