Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-07  |  Tid: 19:24:37

Vår marknad :)



Japp, idag så va det vär marknad här i Karlskoga :)
Och jag hade ju siktat in mig på att köpa strumpor och en väska.
Kryddor och kanske nåt snyggt plagg..

HÖR Å HÄPNA! Jag köpte inga strumpor!! Kände att alla som fanns där hade jag, ska ju tilläggas att jag har över 100 par motivstrumpor. (Idioti? Jaa, kanske!)
Och nån väska som verkligen föll mig i smaken hitta jag inte heller.. Så jaa..
Men istället så gick vi förbi ett stånd med lite kläder, inte kläder från alla de där utländksa försäljarna utan nån svensk.
Å hittade en grymt snygg kjol!



Digga den skarpt.. ^^ Endast 179 kr :) Så det va den värd.
Nu är der verkligen magen som SKA bort! Är så jävla trött på den där klumpen som hänger där fram! Så nu jävlar ska ja få bort den.

Köpte mig även en slush :D
Massa gott, men jag och kalla saker alltså! Det är ingen bra kombo.
Men gott vare.


Igår så blev det att åka till Lärkas med Angelique :D
Vi skulle väl inte bli så länge, men sen så fanns det ju folk där som gjorde det värt att stanna. Haha.
Sen körde jag hem två pöjkar som va lite dragna ^^ Men de va trevliga för det.
Åkte tillbaka för att Angelique skulle kunna komma hem sen, så vi blev kvar ett tag till där :)
Men jaa, det va riktigt trevligt måste ja säga :D

Idag eller nu ikväll så blire nog lugnt, funderar på en promenad, men vet inte om jag orkar nu faktiskt..
Kanske tar det imorrn istället. Tar bilen å åker lite istället kanske :D Det förlorar man ju inga kilon på dock, men jaa.. Tar ju sin lilla tid att gå från coop nära till pappa å sen gå tillbaka med.. Känns som att det blir lite för sent just för tillfället. Men vi får se :) Kanske tar me dmig kameran och åker iväg ett slag.

Det märks helt enkelt.
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback