Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-08  |  Tid: 13:15:26

Rubrik Saknas



You have the bravest heart
The strongest emotions
After all the harm I've caused
You still want my lovin'

I think I've lost your love
Oh baby, it's a shame
But how can I be mad at you
When I'm the one to blame

I can't believe
I still receive
So much affection from your side
If you could give me one more chance
I'd love to turn the tide


Det är toppenfint väder ute, blåser lite, men det gör absolut inget.
Men idag är absolut ingen bra dag. Ångest ångest ångest.

Idag skulle jag behövt ha mitt söto här.
Men snart, inte långt kvar nu.

Imorrn hoppas jag att Anne ringer och säger om jag får sommarjobb eller inte.
Ska eventuellt plocka ut semester så jag får min semesterersättning från Pelmatic med. Hade kanske tänkt att spara dom pengarna, är nog inte så mycket. Men i alla fall. Spara spara.

Ska försöka börja packa idag.
Å fånga lite sol med.

Thats it for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback