Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-31  |  Tid: 18:52:22

Åskväder



Såhär såg det ut på himlen när jag åkte hem från jobbet. 
Det gick väldigt fort idag tyckte jag. Men guuud va varmt det va, luften stod ju helt stilla typ.. Usch å fy. Men skönt va det på nåt vis med, fick ju massa sol på sig när man väl kom ut. 
Sen när jag kom in i Karlskoga så fick jag som jag ville, avnjuta ett åskväder, ja det va ett rejält vill ja lova! Men det är skönt att det rensar ur lite. Känns mycket bättre i luften nu.
                                



Åkte till gamla lägenheten och där hade pappa städat klart. Sköönt.
TACK!! Min pappa är underbar och bäst, utan honom vore jag inget. Han ställer verkligen upp till 200% så det känns toppen!
Ska överlämna nycklar imorrn, jag va ju tvungen å va med för att han som köpt skall inspektera osv.

Å så blire betygssamtal i Engelskan imorrn med.
Sen är skolan klar och det är låååångledigt sen!
På tisdag ska jag gå bredvid på sommarjobbet :)

Så har man fått två erbjudanden om plåtningar till.. ^^ Tihii.. Så vi får väl se.

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback