Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-17  |  Tid: 19:49:55

Lördags shopping på g ;)



Det slog mig just att det är ju typ gult i hela min nya lägenhet. Haha!
Ingen otrevlig o äcklig gul, utan en trevlig faktiskt.
kanske kan bli till att tapetsera om i sinom tid kanske?? Så man iaf får en annan färg än bara gult..
Det är varm röd/orange i sovrummet iaf. Så alltid nåt ^^
Och jag undrar vart jag ska få plats med min stora New York tavla... Hmm hmm.. Men men, det löööser sig!
Ska bli gött att börja grejja på torsdag. Jag och pappa ska ta allt som står på vinden och flytta till andra vinden så det är helt avklarat.. Slippa tänka på det sen mitt upp i allt.

På lördag äre IKEA och Jysk som sagt. Pappa och storebror ska ju med :D
Spegel är redan inköpt, fortfarande inplastad, så den på bilden stämmer inte riiiktigt överens. Samt att jag beställt den vita förvaringshängaren.
Byrån skall ju köpas på lördag :D 



Å sen till sovrummet så skall det ju köpas en ny säng ^^ En 160 dubbelsäng. Det ska bli skönt med liite mer yta att sova på då man har typ minst tre kissor i sängen varje natt.. ^^ 
Sen är det skönare med större säng om man får sällskap liksom ;) 
Men det är en Brimnes 160 säng, med Sänggavel så man kan montera lampor i typ så man inte behöver ha lampor uppe på med katter som går å knallar här å där, *BangBomChrash* så har man lampan i huvudet när man sover. *AJJ*
Och så är det en Sultan Slåstad resårbotten, man får bäddmadrass med den som är 160 cm. Smaajdigt!
Det är inte världens bästa bild på sovrummet direkt, men ja ja.. 


Får väl se om det blir lite överdrag till resårbottnen med. Kan va bra för att bevara madrassen längre.
Så ja, detta är vad som skall inhandlas på lördag :D På IKEA och Jysk :)
Taggad?!
JAA! Ska bli så gött!

Kommer bli toppen :D
Puss Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback