Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-14  |  Tid: 13:53:24

Rolig lördag.



Idag står grillning på schemat :)
Ska bli riktigt nice. Vi beslutade oss för att vi grillar hos Angelique, vid deras grillplats som de har på innergården. Vi har ju grillat där förut så det blir nog bra denna gång med skulle jag tro.
Jag blir visserligen nykter så jag kan ta mig hem, alltid en fördel.
Men sällskapet gör ju det mycket roligare. :)

Försöker även plöja igenom häftet med eller om Jonathan Swift, det måste va den mest tråliga människan som existerat i hela världen tror jag.. Usch å fy..
Vilket framförande det kommer bli på måndag. Haha! Inte klokt. Får väl se hur det går, ska göra mitt bästa i varje fall. Då det kaaaaan finnas chans till ett högre betyg än godkänt. Och det vore ju absolut inga fel. Satsa stort å satsa hårt på de allra sista uppgifterna.

Å nyss fick jag ett underbart svar av min bror. Jag frågade med en länk om han kunde köpa en byrå från Jysk som jag velat ha länge..



Det är den med 9 lådor som han kommer köpa åt mig. :D Som kommer stå i hallen på nya lägeheten :D Wiiie va glad jag blev nu!

Ska snart åka hem å hämta köttet hos pappa som jag ska grilla.. Och sen blire bara massa kuligt resten av dagen!!
Hoppas man vinner på travet också, är ju med på två system idag. Får hålla tummarna.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback