Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-13  |  Tid: 23:18:16

Lugna fredag.



Idag har varit en bra dag. Eller ja, en del av den.
Haft en bra dag på jobbet faktiskt, men de där barnen suger verkligen musten ur en ;P Haha!! Jag har inget emot att va bestämd. Men det är slitsamt faktiskt.
Men jag trivs efter att bara varit där två dagar.

Ska vara där nästa vecka med, sen blev det ändrade planer.. Veckan därpå får jag inte jobba :(
Blev ändringar.. syyyynd! Men ska iaf va där fredagen den 27 maj och sen den 10 juni. Så det känns iaf skönt.
Men enligt en vän så borde jag har rätt till betalning bara för att de ändrade så tätt inpå, ska ta reda på det där tänkte jag...
Har jag rätt tillbetalning så är ju det skönt. Då missar jag ju inga pengar som jag tror att jag skulle göra. Men vi får väl se. Prata kan man iaf göra.
Ska bli medlem i A-kassa och facket. Kanske dags att ta tag i det där nu, då kan man få hjälp och råd och stöd om det är saker man undrar och inte har svaret på själv.

Glömde ringa Anne idag med! Så får åka till Bergmästarn lite innan 10 tror jag å se om jag kan få tag på henne så vi hinner gå igenom lite papper och skriva sekretess och sånt.
Å så sen ha lektion i engelska.
På måndag alltså.. Men jaa, det är måndag det.

Är ju bara fredag än så länge.
Det har varit lugnt idag om jag säger så. Inte hänt nåt speciellt.
Ska kanske hämta min bror inatt.. får väl se om han ringer.. ^^

Imorrn så blire grillning nere vid Sandviksbadet om vädret tillåter.. Vi får hålla tummarna ^^

Nu har ja inget mer att skriva. Men lite update har ni fått iaf :D

Puss Hej!



Solnedgången för nån vecka sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback