Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-12  |  Tid: 14:12:05

Släng dig i väggen ^^



zx9r om Gotta loove high heels!:
snyggast å sexigast i hela världen!!!!!!!!!!!!!

zx9r om Rockbruden!:
du är den vackraste jag sett!!!!

Där du Kunniga/Kungen Gunnar har du en annan åsikt om mig!
Så släng dig i väggen din lilla slökuk.


^^ Såna kommentarer godkänns. Inte elaka och onödiga nervärderande kommentarer..
Jag tar inte åt mig av det du säger.
Jag vet att jag ser bra ut, och det finns andra som tycker jag ser bra ut.
Mitt söto, killen som kommenterar, andra killkompisar, och även flera av mian tjejkompisar tycker jag ser bra ut.


Nu blire chilla i soooolen hela dagen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback