Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-05  |  Tid: 12:05:29

Sjuk :(



Fick sjukanmäla mig idag :(
Mådde inge bra när jag vaknade.. usch å fyy.

Men jaa.. Thats life ;/
Får glädja mig åt att efter nästa vecka så har vi inte en obligatorisk lektion vi måste gå på längre.
Fy fan va gött!
Då är det bara jobba o ge järnet resten av maj! FUCK VA GÖTT!
Då har jag chans att tjäna ihop lite pengar som jag får ut i juni sen :D
Får se det så. Ska bli skönt att meddela dem att jag kan jobba varje dag i tre veckor här framöver sen :D Då kanske jag till å med kan få ett längre vik ;)

Vem vet..
Det märks.

Idag så blire lugnt.
Ska läsa lite i häftet inför det nationella provet som vi har imorrn. Svårt att förbereda sig på nåt liksom.
Mer än att vi ska skriva en uppsats om "Generations" som jag fattade det som. Den gamla, den medelåldriga och den unga stammen tyyyp.. ^^
Jaja, får se hur det går.. ska komma ihåg att man stavar med som With och INTE Whit.... Hatar den där stavningen.. Mixar ihop den hela tiden.

Vilket trist vårväder vi fick nu den här veckan då :/ Fast igår va det ju ganska skapligt.. Ganska iaf, blev ju fint framåt kvällen iaf.
Tog en till bild igår när vi va ute, det "roliga" är att fokus har lagts på blomman och det bakom den blomman jag ville få en bra bild på, men det är lite "häftigt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback