Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-26  |  Tid: 23:16:09

Sista natten.



Nu ska jag snart sova..
SISTA natten här i lägenheten, den man varit bosatt i ungefär 11 månader.. 1 juni är det 11 månader, men då har jag redan flyttat ut alla mina grejjer.
Så jaa, det känns lite vemodigt just nu. Det gör det verkligen, kommer verkligen sakna denna lägenhet. Speciellt min sammetstapet i sovrummet. Hade ju så stora planer för denna lägenhet. Hur jag ville ha det osv osv..
Men får skapa planer i den nya istället.

Så jaa, SISTA natten här på Gösta Berlingsväg 35.
3e lägenheten på ca 3 år. Men nu ska jag hålla mig i den nya i ett par år. För fy fan för att flytta. Det är ju så jävla jobbigt.

Imorrn tar vi det ALLRA sista. Sköönt. Sen böjar vi plocka rätt borta på den nya.

Det blir nog bra det här. Det blir det nog.

Nästa vecka är det 1 juni, och då är det snart dags för hjärtat <3 att komma upp hit. Äntligen!!
Imorrn blire jobb mellan 8-14.. Eller säkert 13,30 om jag skippar rasten, då kommer jag hem tidigare :) Och kan börja grejja själv innan pappa slutat.

Så nu tar jag SISTA natten här.
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback