Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-30  |  Tid: 19:35:34

Sådäääääääär!



Nu är allt flyttat i gamla lägenheten. Vi tog det allra sista idag jag o pappa.
Enda hjälpen vi haft ä Anders när han va med å flyttade soffan o lite kartonger. Annars har vi faktiskt klarat oss HELT själva. Känns riktigt skönt.
Vilken tur att jag bad om nycklarna en vecka tidigare där, annars hade vi aldrig hunnit tror jag. Men nu äre klart.

Tänkte ja skulle grejja under veckan nu, är ju kort vecka..
Ska jobba imorrn och på onsdag äre betygssamtal i Engelskan.. Underbart! Eftersom inte Cristina hört av sig något så tror jag att jag iaf fått godkänt i kursen. Och det vore underbart. För då kan jag komplettera det till univeristetsansökningen så jag har behörighet att iaf hamna i urvalsgrupperna. För att sen kanske, kanske inte lyckas. Håller tummarna nu!

Nu ska jag avnjuta lite lasange och sen även en två eller tre cider kanske. :D :D Gott gott!!

Puss Hej!

ps, bilder på när det är klart här i nya lyan kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback