Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-08  |  Tid: 20:27:24

Rubrik Saknas 2



Fångade solen i typ kanske 1,5-2 timmar idag, i omgångar, blir ju liite varmt å bara sitta där i ett stuk. Men hade datorn i sovrummet inpluggad till stereon så man får lyxxna på lite musik under tiden. Så det va gött.
Och ingen Lottie som hoppade upp på nätet idag. Jäkla katt jag har alltså!

Igår när ja gjorde mig iordning för marknaden så leker jag med mobilen framför spegeln, och ser i ögonvrån att hon tar sats från bordet å hoppar! Har en liiiiten smaaaal träskena överst på nätet för att det ska bli mer stabilt, och dit hoppar hon upp..
Så jag kastar ifrån mig mobilen som hamnar på golvet, ut på balkongen å tar tag i svansen på henne så jag har ett grepp om nåt på henne iaf. Lyfter ner henne och skäller ut henne rätt rejält. Lilla katten!!
Leka med livet på 5e våningen är vad hon gör!

Jaja, det har inte hänt mycket under den här dagen, har ju tänkt å börja packa.. *Hosthosthost* Men jaa.. det har ju gtt som det gått. Ska försöka imorrn istället. Bestämt mig för att börja i vardagsrummet. Så det är klart. För här är det inte såå mycket att packa ner. (tror jag)

Har inte haft världens bästa dag idag, har haft eller har fortfarande en känslomässig krasch om man säger så.
Mer orkar ja inte nämna, men jag är orkeslös och nedstämd.
Men det blir nog bättre när jag får reda på om jag får sommarjobbet. Då kommer jag bli glad och en tuuuung sten kommer lätta.
Om jag inte får det, då kommer stenen bli tyngre. Tyvärr.

Orkar inte nu.
Thats all for now.

- You gonna make me stay...
You gonna make me stay...
You gonna make me stay...
Forever -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback