Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-05-19  |  Tid: 19:45:58

Lördags shopping blev idag istället.

Sorry för dålig uppdatering. Men jag har ju jobbat mellan 8.30 till 12.30. Sen blev det hem och in på hyresbostäder och hämta nycklar till nya lägenheten. Hem en sväng och lägga sig i sängen för att sen åka in till Ikea.

Köpte sängen, och madrass å bäddmadrassen. Sänggaveln insåg jag att jag verkligen inte vill ha. Vi fixar gavel på ett annat smart vis. Berättar om det sen kanske.

Svar till Majja, jag fick vara med min vän Angelique när hon gjorde sitt. Och de videoklippen jag såg på youtube så va vänner med. Men det kanske är olika. En annan vän hade sina med sig också. Men det återstår att se helt enkelt. Haha. Men skönt att det inte känns så mycket då själva hålet tas.

Nej nu är det dags att skruva säng igen.. bild kommer.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Me!!
DATUM: 2011-05-19      TID: 22:18:22     BLOGGADRESS:

de går så himla fort så man hinner inte känna efter förens de e färdigt..kan säga de gjort bra mycke mer ont att ta i naveln


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback