Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-31  |  Tid: 11:40:43

Kort pass idag




Japp, idag blire ett kort pass i Örebro. Nämligen mellan 12,30-16 ^^ Skall snart ta å åka för jag ska lämna lite städgrejjer i andra lägenheten så börjar pappa städa när han slutat jobbet. Så blire inte så mkt kvar när jag kommer så man kan lämna ifrån sig nycklarna. ÄNTLIGEN. släppa allt som har med den lägenheten att göra. Ska bli så skönt!


Och så har jag även 3 plåtningar på gång! :D
Med olika fotografer.. Eventuellt 4...
och så får vi ju icke förglömma min och Angeliques plåtning heller så 5 då :D
Det ska bli kul att försöka sparka igång det här med modellandet, jobba sig litte uppåt..
Så det ska bli skojsigt. Får se när man ska planera in det bara, får ju mitt semester schema här under veckan eller nästa vecka när ja ska börja gå bredvid.. Så det märks helt enkelt hur det blir. Men jaa, det ska bli roligt!


Nej nu måste jag sätta lite fart här om jag ska hinna lämna städgrejjer i den andra lägenhten innan ja drar mot Öret.

Och vet niii??!!
Andra helgen i juni kommer mitt hjärta hit, dvs 10 juni! Så nedräkning börjar, räknar man med idag men inte med den 10e så är det 10 dagar kvar. Fatta vad underbart!
Jag mår så bra! Han får mig att må så bra!
<3

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback