Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-05-18  |  Tid: 17:03:56

Jobb middag!

Idag ska vi äta med jobbet :D
Wiie, ska bli så kul att träffa Angela och Andreas. Längtar.
Men tiden går ju så seeegt just för tillfället..!

Har jobbat pass mellan 8.30-12.30 idag, tiden går ju för fort.. :( På fredag så gör jag ju sista dagen där, tyyp. Inte förän nästa fredan ska jag jobba där igen.. Och den den 10 juni.... Bara två gånger till :(

Idag så fick man sätta sina kunskaper lite på prov när man fick en "bråkig" grupp. Men det gick så bra så. Man skulle haft fler händer, så alla barnen kan hålla i varsin.
Men det gick bra. Och även vid matbordet så fick jag en lite jobbigare kille, men det avledde vi ju toppen bra med att lassa på mer makaroner när han fick sig ett litet vredesutbrott. Haha!
Å att det alltid funkar med: "Vaaaar är, makaronen i detta fall" Så tyckte att lunchen gick bra överlag, fick ju rycka in vid ett annat bord med..

Men jaa, nu sitter man här hos Susanna har duschat å ska snart sminka mig snart, börjar bli lite trött.. Men men, det går nog över snart. Till lite nervositet istället.
Ska bli så kul å se vilka det är som sitter på andra sidan luren ju.. :D
Andreas, som jag klankade ner på i min blogg, Förlåt ännu en gång. Men jag bad ju om ursäkt till honom personligen i telefon när jag pratade med honom där ett tag.
Och sen Angela som alltid låter så trevlig och positiv när man ringer :D
Ska se om jag kan få något kort på dem båda, det får de allt ställa upp på. Säga att man vill ha en bild på sina arbetsgivarre :D Tihii ;)

Men jaa det ska bli trevligt att träffa dem, äta lite mat och sen samtala med andra barnskötare. Det är nog inte så många som kommer från Karlskoga om jag ska va ärlig... Så det ska bli kul att se om det möjligtvis finns någon som kommer därifrån :D
Nej, nu har ja nog svamlat klart. Kanske fixar hål i tungan på fredag.. För nu är ja så sjukt taggad att göra det. Efter att ha tittat på lite klipp på youtube så känns det skit bra ^^ Sure, ja kommer va grymt nervös när jag väl sitter där sen :P Men ja ja..

Angelique får nog va med, för jag va med när hon gjorde sin första tatuering, då vill jag att hon är med på detta, samt att hon kan ta lite bilder också :D
Å Susanna ska va med å hålla handen. Haha, kanske behövs ;)
Nej, nu taggar vi inför middagen!!
Så underbart niiice kommer det bli tror jag :D

Puss Hej!!
Tycker om mitt söto förresten, om jag aldrig nämnt det förut ^^

Kommentarer
Postat av: Angelique
DATUM: 2011-05-18      TID: 20:03:29     BLOGGADRESS: http://kinkykitten.nu

Haha räkna med mig ;) Jag kan filma :D


Postat av: Me!!
DATUM: 2011-05-19      TID: 07:35:05     BLOGGADRESS:

de roliga med piercing och ha sälskap med sig in så brukar dom säga säga ifrån när de ska med in sälskap så dom brukar få sitta i själva studion och du blir piercad i ett mindra rum..så har dom gjort med alla mina o jag har endå piercat mej 5 gånger o inte i samma studios men dom kanske har ändrats ..dess utom så e de rätt lugnt att ta i tungen de brukar inte göra ont förens efter andra dagen//Majja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback