Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-03  |  Tid: 19:40:33

Higher



Hey, I'm a believer
And gravity's letting go of me tonight
You, came out of nowhere
When everything was passing by at the speed of light

So hold my hand and never let me go
Take a leap of fate into the unknown


I am flying
My heart is taking over
The world is flashing by
Higher higher higher
I will follow wherever it might take us
Chasing through the sky
Higher higher higher


Oh I know
It can be scary
You bet it all when your heart is on the line
But oh, baby don't worry
Just hold my hand and never let me go


I am flying
My heart is taking over
The world is flashing by
Higher higher higher
I will follow wherever it might take us
Chasing through the sky
Higher higher higher


Take me higher
I hold you as we're shooting through the atmosphere
Around us everything disappears

Woah oa oa

I am flying
My heart is taking over
The world is flashing by

I am flying
My heart is taking over
The world is flashing by
Higher higher higher
I will follow wherever it might take us
Chasing through the sky
Higher higher higher


Jag är kär!
Gissa hur jävla underbart det känns!
Sjukt underbart.
Mina vänner märker nog hur glad och uppåt jag blir när jag får sms eller när ja nämner nåt han skrivit, som om jag svävar på moln.
eller när ja nämner hur mycket jag längtar tills juni då jag äntligen får träffa honom. Vara med honom.
Ja det är helt sjukt hur bra han får mig att må :)

Ska nu ikväll beställa det sista av kläderna som ska va med på fotograferingen. ^^ Är taggad till tusen. Ska bli grymt skojj ;P Å En av bilderna, eller kanske nån mera skall användas på en sida som en kompis är medlem på för att få mer besökare ;)
jag avslöjar inte vad det är jag ska göra. Finns ett fåtal som vet vad som skall hända. De andra ovetande får undra.. ^^ KANSKE delar med mig i bloggen. Vi får se helt enkelt.
Men ja ja.. Det blir nog bra det här ^^

Nu blir det att nörda mer GG, kolla lite fälgar å däck till bilen, o även lite annat skojsigt, min Corsa ska inte va som alla andra Corsor.. ^^
Fick komentaren av en vän: "Varför ska du styla en corsa?"
- För att jag vill antagligen, och det är min bil som jag ska ha i ett par år är det tänkt. Då kan man väl få spexa till det lite ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback