Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-05-24  |  Tid: 15:40:47

Full rulle hela dagen!




Halloj på er alla läsare :)
Tycker det är så roligt å kolla statistiken för den höjer sig sakta men säkert. Så det är roligt :D Fler och fler hittar till min lilla enkla blogg.

Idag så hade jag sovmorgon, eller ja, väcktes vid 7 av sms från Susanna. Så jag svarade på några stycken där sen så fick ja inget mer svar så jag somnade om och vaknade klockan 10 av att det ringde från Pelmatic. :) Nice nice. Jag ska inte jobba den 10 juni men ska jobba den 31 maj istället. Fiiiint! Lite mer pengar i juni blir det då. Tack tack! Säger jag absolut inte nej till.
Så ja, väntar bara på att tiderna ska bekräftas och bli smsade till mig^^ 

Sen så pratade ja väl lite smått med Angelique innan hon drog sig iväg mot bussen och skolan, skulle mötas upp efter hon va klar med sin handledning så jag kunde söka mina kurser, visst, kan väl söka dom själv, men när hon ändå va där :D
Så nu är kurserna för hösten sökta på komvux också, de sista omvårdnads kurserna så jag kan bli färdig USK om jag kommer in å vill läsa. Men jag hoppasju på universitetet helst av allt. Men jaa. Nu är det bara vänta å se. Betygen skulle skickas ut runt den 9 juni så jag hinner skicka in och komplettera. 

Efter det så drog vi bort till lägenheten, ville ju visa vart jag ska bo :) Hade varit hemma och hämtat lådorna till maui byrån, inget kort på den som färdig uppställd än. Fixar det. 
Och så tog jag med mig hela den blåa stoa Ikea påsen med skor, samt lite ljus och sånt bort med. Tur man hade lite bärhjälp :D Tackar!
Så nu vet Angelique hur det ser ut också :)

Åkte till Ica Maxi en sväng och handlade, blev ju ruskit sugen på den glutenfria lasangen så det köpte jag. Och choklad, varit sugen på det ett par dagar nu med.. Herrejösses va sugen jag varit!
Och seeen åkte vi till Sandviken, skulle ju på möte med enhetschefen på Bergmästaren där jag ska jobba i sommar :D Och det känns så otroligt bra måste jag säga. Skrivit alla papper. Och ska förhoppningsvis snart få gå bredvid med, så jag kommer in i det riktigt fort och sen kan skriva mig tillgänlig på bemanningen och hoppa in extra vid behov innan jag börjar jobba på mitt semestervik. Och det va visst till vecka 32 jag skulle jobba, så två veckor in i aug. Toppen toppen det! Blir massa pengar :D 

Så jaa, det är vad jag sysslat med idag. Nu ska jag snart ta och göra det sista med Engelskan så är det helt ur världen. Sköönt!
Ska fixa lite med psykologin också tror ja så jag kan skicka in ett utkast och KANSKE bli godkänd i den kursen eller göra nån komplettering där kanske. 
Vi får see ^^



Nu är sängen komplett :D Wiiie!
Underbart :D



Avslutar med en bild ja tog igår på dagiset, vi såg ett flygplan som flög jätte lågt, va väl på ingång för att landa. Lite häftigt, kom inte på att ta en bild förän det hade kommit förbi oss en bra bit, annars så va det närmare. Men rätt bra bild iaf tycker jag :D Man ser ju planert klart och tydligt.

 


Kommentarer
Postat av: zx9r
DATUM: 2011-05-25      TID: 06:13:55     BLOGGADRESS:

fan va du är duktig!!!

å sängen blev ju skit snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback