Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-05-20  |  Tid: 19:22:08

Fredag äntligen


Gud va skönt det är med fredag äntligen.
Men ändå lite tråkigt eftersom att jag inte ska tillbaka till den förskolan jag varit på under veckan på måndag.
Blev ju avbokad. Men men, jag har ju fått två dagar till hos dem som jag ska jobba. :) Och sen förhoppningsvis får jag komma tillbaka under hösten. Ska väl höra med dem på fredag om jag kan tänkas få komma tillbaka.

Men jag ska va på en annan förskola i samma område typ på måndag, onsdag och torsdag, å fredag på den jag va på idag ^^ Så jag är glad, mer timmar och mer lön :D
Så får jag semesterersättning på nästa lön, och sen även skattpengar. Så jaa, juni månad kommer nog bli skapligt bra iaf. Kanske kan lägga undan pengar till o med.

Jaja, men nu är det skönt med helg.
Pappa är här och dammsuger soffan medan jag bloggar, vilken snäll pappa jag har ;)
Men skulle ja dammsuga den så skulle han iaf dammsuga en gång till för han är lite av en pedant..
Så när den är klar så ska vi köra bort dynorna till lägenheten så det bara är att ta soffan imorrn.. Smidigt å bra^^ Så får jag en liiiten del att sitta på i typ en vecka.. Men det ska nog gå bra :D Inga problem. Man får anpassa sig efter vad man har och får.
Och imorrn så blire att flytta bort massa tunga saker, som ja, stora delen av soffan, bokhyllor, vitrinskåp, rumsbordet.. Den stora tavlan.
Det blir mycket flytt snack här i bloggen, ja vet. Men det får ni leva med :D

Nej nu ska ja göra nån nytta.. vad det nu kan vara. Jag måste äta nån mat sen med.. Hmm, kebabtallrik kanske, får se vad klockan blir helt enkelt.



Ganska helt utan smink, har bara mascara på mig. Orkar inte kladda med smink innan ja ska till jobbet.. ärju bara dagisbarn o fröknar man träffar iaf, och de har ju inte heller messa smink på sig. ^^
Så idag får ni en bild på mig som osminkad ^^

Nu ska vi åka iväg med lite grejjer till lägenheten ^^
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: zx9r
DATUM: 2011-05-21      TID: 08:42:00     BLOGGADRESS:

du är ju lika snygg osminkad!!!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback