Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-06  |  Tid: 11:04:15

Done!



Då va den skriftliga delen klar..
Huua!

Kändes som att jag mest svamlade, men ändå hade en sammanhållning.. Typ.. kanske..
Det märks..
Hoppas iaf på ett godkänt! Vore skönt att få det.

Jaja, idag blir det lugnt vad jag vet..

Imorrn är det Lions Vårmarknad och ska självklart dit..
Ska se om jag kan hitta en ny väska :P
Skor och väskor kan man inte ha för många av..
OCH!
ja, det behöver ja inte ens nämna för vissa.. Haha.. Strumpor. Jag älskar strumpor. Bästa som finns typ.. :P
Så det får bli nya strumpor, fylla på förrådet..
Å se om det finns några kryddor, måste fylla på vissa :D

Sen ska ju jag och Angelique köpa oss varsin helium ballong.. ^^ Mohaha! Ska bli spännande o se hur man låter.. vi ska spela in varandra då tänkte vi ;P

Nej nu ska ja göra annat.. Tror jag..
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback