Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-05-22  |  Tid: 13:45:02

Crusing i Kristinehamn



dagen började med att det flyttades massa grejjer till nya lägenheten.
Så nu står typ hela mitt vardagsrum där :P Haha.
Men det är skönt att det börjar hända saker, så man märker att man ör påväg någonstans nu.
fick hjälp av min bror och pappa, tack till dom. Mina änglar!
Så jaa, nu är det inte mycket kvar egentligen. Skönt det!

så blev det grillat uppe hos pappa lite senare, massa gott att fylla på energi förrådet lite. Så man skulle orka med kvällen i Kristinehamn.
För dit åkte jag sen, till Cissi först, där va Jessica också. Goa brudar det där :D
Vi käkade lite mat, jag hade ju redan ätit, men det gick allt ner lite mer ^^
Sen gjorde de sig iiordning så åkte vi ner på stan och crusade runt, docks å hade vi ingen bra skiva så det blev ju ett massa bytande hela tiden. Men jaja, det funkade ju iaf.

En syn va ju när man såg polien med blåljusen på och man upptäckte att det va bror de stoppat. HAHAHA! Tänkte va faaan har han gjort nu då? Men han hade väl inte gjort något mer än tillåtit folk att åka i bagaget, och det är ju inte tillåtet. MEn han klarade sig utan böter iaf. Men de andra hade fått böter.
Ja det va en syn i sig, inte var dag man ser polisen med blåljus som stoppat någon man känner. Och absolut inte sin egen bror. :P Men jaa!
Sen så lyckades ju jag att få TVÅ ragg, jag som satt i baksätet och inte gjorde mycket väsen för mig :P Och det är då jag känner att det är skönt att jag redan har "träffat" någon som jag vill vara med så jag är Off the Market nu liksom. Det är grymt skönt.
Första killen va från Skoghall, därifrån är ju mina brudar också, men jaa.. Skoghall av alla ställen, har ju lite minnen därifrån. Men jaa han frågade.
Micke: Vad ska man göra för att få ditt nummer då?
Jag: Jag håller nog i det faktiskt.
Micke: Jaha, ja mer kan man inte göra än att fråga.

Å den andra killen stötte vi ihop med vid statoil när ja käkade min efterlängtade hamburagre, träffade ju på Dennis och hälsade på honom, va ju inte dirket igår som man träffade honom. Allra första gången jag träffa honom då va han 13 typ.. Va när man umgicks mycket med Jossan å Elinor, Dennis är deras lillebror. Så man pratade lite med han å så dyker han upp... Å ska hälsa på mig, ja sitter å tuggar hamburagare för fullt, men hälsar på honom. Å får komplimangen: Riktigt fin tjej är du.
ara tacka å ta emot, men inget intresse där heller även om han är Karlskoging.

Jaa, det va en riktigt kulen kväll, såg mycket roliga människor och hade ju trevligt sällksap.
Kom hem runt 03 och somnade ganska tvärt efteråt. Sovit skapligt bra ^^



Idag blir det en sväng in till Örebro.
Ska köpa byrån som ska va i hallen :D Blev inte det igår tyvärr, men åker in och fixar det idag och kanske monterar den med om jag får lust till det :)
Det märks helt enkelt.

Nu blire at göra sig iordning så man kan åka :D
Puss Hej!!


Kommentarer
Postat av: zx9r
DATUM: 2011-05-23      TID: 02:06:12     BLOGGADRESS:

fan va snygg du var till crusingen!!!

hoppas att inga bilar krockade tack vare dig när du är på stan å ser så snygg ut!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback