Shopping  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-03-11  |  Tid: 14:00:00

Ziperall



Då har man beställt en Ziperall ;)
Precis som OnePiece fast denna va Billigare!
737 kr för en Zip. Namntryck på vänstra fickan och frakt.
Och de ska va lika sköna som en One. 

Det blev en ROSA. Kommer nog se super bra ut. Faast ja skulle nog beställt en grå istället.. Haha.. :P
Men men.. Nu äre såå!



Så får se när den trillar ner i postfacket :D Wiie!
De hade en del väntetid på dom men den som väntar på nåt gott. 


Jag bad även Andreas på Pelmatic om ursäkt idag.
Det kändes skönt.
Jag tänker inte dra upp vad saken handlar om här. De på Pelmatic vet ochjag vet. Och Andreas va värd en personlig ursäkt från mig. Tur jag fick prata med honom när ja ringde förut idag. 
Så från och med tisdag är det bara att tuta å köra. 
För på måndag är det skola.

får se vad dagen bjuder på idag.. Är rätt trött nu om ja får säga det själv... 
Power Nap??
Ja tack!!


Pusss Hej! 


Kommentarer
Postat av: ia
DATUM: 2011-03-11      TID: 19:44:00     BLOGGADRESS: http://www.nattstad.se/Lillbus

Men måste du härma mig eller ;))



Beställde en rosa i förrgår och med mitt smeknamn på.



Men ska även passa på att köpa en onepice när jag ska till Turkiet i Maj.



Kram


Postat av: tove
DATUM: 2011-04-10      TID: 15:40:41     BLOGGADRESS: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kan du visa en bild på din rosa zipoerall ? :) vill också ha en sån.m Kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback