Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-07  |  Tid: 15:00:52

Världens bästa jobb.


Dagens Sanning är:

Jag har världens bästa jobb.
det är som Barnskötare via Pelmatic Sweden AB.
Det är inte ofta man får chansen som bara utbildad barnskötare att jobba på dagis/förskola.
Många kräver att man måste ha förskolelärar examen.

Men Här behövde man endast ha en barnskötar utbildning och inte finnas med i brottsregistret.
Jag är nöjd med mitt jobb.
Jag vill jobba med barn, det har jag verkligen fått reda på nu. Jag ska inte jobba med äldre människor.
Det är barn i åldrarna 1-6 som gör mig glad.
Och ett jobb man trivs med är ju ett jobb man vill gå till också. :)

Jag har haft en hel del otur med sjukdom. Förstår inte hur mitt imun försvar tänker..
"Ja men är hon förkyld så kan hon väl lika gärna få allt annat med?"
Som jaa, förkylning som hållt i sig bra jäkla länge, halsont, hosta, feber, stukad fot! å Nu till råga på allt Magsjuka.
Kan det va slut nuu??
Det röstar i alla fall jag för!!!

Så jag kan få komma tillbaka å jobba. Ge järnet, är ju det jag vill göra så jag kan få min garanti anställning. Det är ju det jag vill och kommer kämpa för. Visa att jag är att lita på. Att jag ställer upp och åker vart som helst i Örebro för att jobba.
Hoppas dock inte på Odensbacken, jag hittar seriöst inte dit igen.... Gjorde inte min gps heller. Måste köpa en ny som kan vägarna.
Men överallt annars.
Jag ska jobba, jag ska kämpa, jag ska ge allt!
Jag hade inte kunnat drömma om ett bättre jobb. 

Och jag vill ha min garanti anställning. Och vore gött att få den innan sommarn. Så jag ska kämpa!

Hoppas att på onsdag kunna va tillbaka och redo!! Ready for all those happy Children!

Så  Pelmatic Sweden AB är det ultimata jobbet som ger mig all glädje.
Så mycket underbara barn jag träffat, och fröknar. Och jaa allt. 
Så nu, från och med onsdag då är det 150% som gäller. 


Puss Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback