Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-08  |  Tid: 23:18:35

Orka rubrik, den syns ju iaf inte.




Jaa, dagen idag har väl bestått av ett lugn.
Inte hänt mycket. Därav dålig update.

Är tillgänglig för jobb på torsdag å fredag iaf. Så det är ju positivt det. Att jag får en mjukstart med att komma tillbaka till arbete igen.
Jag kanske tjatar, men jag ska kämpa som en tok med att få tillbaka min anställning.

Veronica ska hjälpa mig lite med designen på bloggen, fixa å dona lite.. :D
Wiie.. Blir nog bra det.

Fick lite filmer idag..
*Flickan från ovan
*Dear John
*Paranormal Activity
*Mulan
*The bounty Hunter

Nu får det snart bli sängen.
För känner att halsen inte tänker va med på mina noter om att bli frisk.
Blir så JÄVLA förbannad rent ut sagt, jag VILL inte va mer sjuk...
Men men, ska köpa såna där vitamin brus tabletter, apelsin å kiwi å sen hämta ut min hostmedicin. Så kan jag köra en riktig jäkla kur. Käka massa c-vitaminer, shotta host medicin samt snorta nässpray. Blir great det! (förhoppningsvis)

Ska även hämta ut mitt PartyLite paket! Wiihooo!
Massa gottigott.. ser fra emot att få måla terrakotta snigeln :D

Å jag vill fortfarande ha en säl ;) Å en Vileda mopp ;) Ha ha.

Nee, nu blire lite mer soff chill innan d är dags för sängen.
Har ju en del å göra imorrn..

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback