Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-07  |  Tid: 13:45:20

Det är inte kul asså...



Hopp, då blev man sjukskriven en vecka till.
Jäkla skit helvete..
Men jaa, jag får ju faktiskt friskriva mig om jag känner mig bättre.
Så vi får väl se hur jag känner mig imorgon.. är ja kräkfri hela dagen idag o imorgon så är det ju lugnt att jobba på onsdag.
Å så ska jag få hostmedicin med! Slemlösande. Den är riktigt effektiv vill ja lova. Så nu kanske det kan vända till det bättre :D
Det håller vi tummarna på!


Ska snart lägga mig å kika klart på en Gheisas Memoarer som jag började kika på inatt när ja inte kunde sova..
Sov mellan 4-6 å sen mellan halv åtta till elva..
Så man är ju lagomt oklar i skallen..
visst, det har ja ju alltid varit men jaa.. ÄNDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback