Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-01  |  Tid: 18:41:56

Soff chill



"Ta mig tillbaka, jag vill hem.
Vill inte vara kvar här, vill komma tillbaka igen
Till det som finns kvar.
Dom kommer alltid finnas här, i mitt hjärta.
Och det är allting jag har."



Pimplar te och ska snart vispa ihop nyponsoppa. Underbart gott med varm nyponsoppa, eller ja, när den har svalnat en stund.
Och så ska ja kika på sista avsnittet av Buffy.
Somnade en stund förut, jäklar va gött det va. Huvudvärken släppte nästan.

Orkade mig iväg till pappas jobb så tvättade han av bilen åt mig. Så nu är den ren å fin igen.
Funderar på att till sommarn köpa kusins fälgar å däck..
Å sen tona rutorna lite grann.. Något häftigt måste ja ju göra med den.. tycker i varje fall jag. Så den syns lite å inte är en corsa i mängden..  =)

Nu blire mer chill i soffan för att sen träffa H en sväng inatt.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback