Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-03-12  |  Tid: 00:45:34

Svar på kommentar



Haha, jamen visst Ia så måste ja ju härma dig ;);)
Nej då.. Jag valde rosa för att den svarta kommer bli täckt av katthår på två sek, och den blårandiga föll mig inte i smaken.. å så fanns det nån vit/gråmelerad å nee..
Då återstod ju bara den rosa. Haha
Du tror inte det blir lite för varmt å gå runt i en sån i Turkiet då?? :P


Jag tyckte 737 kr va rimligt för en Ziperall
Å det är ju ABC gruppen som har dom å de fixa våra studentmössor.
ziperall.se
Dock va det ju en månads väntetid på dom.. Lite trist, men är det stor efterfrågan så är det ju.


Kommentarer
Postat av: ia
DATUM: 2011-03-14      TID: 07:36:31     BLOGGADRESS: http://www.nattstad.se/Lillbus

Ja jag tog rosa först för hundhårens skull och sen bara för jag älskar rosa.



Får hoppas dom kommer fortare, lääääääängtar efter min ;)



Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback