Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-01  |  Tid: 00:37:21

Så obeskrivligt GLAD!!



Jag har fått sommarjobb!!
Och det är inte vart som helst heller..
Och det är inte i Sverige.
Och det är i 3 månader!!

Jag har en HEL del att lösa å fixa innan vi åker dit vi ska.
Så det finns kissevakt, å så inte lägenheten är obebodd hela tiden..

Men jag är så jävla glad! Helt sjuuukt kuul!
Vi får se om jag söker annat för att eventuellt kunna stanna i Sverige, men det vore asnice att åka dit å jobba.
Måste ta reda på mer information.

Men jaa.. jag är SJUKT glad!!
Tack Josefine Andersson för hjälpen!
Kommer bli så jävla skojj om vi 5 tjejer åker å jobbar, solar, super, festar, jobbar, badar, solar, super, jobbar.. jaa..
Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback