Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-25  |  Tid: 17:30:44

Paaaaaaaarty freeeedag!



Ikväll köööööööööööör vi!
ALL IN!
Så underbart niice!

En riktigt nice hemmafest kommer det bli. Helt klart..! Det är ju bästaste gänget samt många fler ikväll! Wunderbaaaar!

Annars har veckan varit rätt lugn, jobbat onsdag och torsdag. gött det va att komma igång igen :D Mihii!
Ska faxa in tidrapporten imorrn samt min läkar kallelse.


Jag köpte min Canon Powershot!
Hämtade ut den igår. Och jag ÄLSKAR den!

Så väl värd sina 3990 kr! Helt klart!
Den ska med ikväll och det kommer bli massa kort tagna.



En annan grej jag tänkt på... Hämd sex är ett sånt jävla fult spel!
Helt jävla sjukt.
"Min flickvän/pojkvän har varit otrogen mot mig så nu msåte ja hämnas med att ha sex."
Stört! Men det finns folk till allt.
IDIOT säger jag bara..!
Inga namn nämda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback