Pyssel  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-03  |  Tid: 21:44:43

Omvandling ^^



Japp. Nu blev det inte så stora förändringar på den. Då jag tappa inspirationen typ direkt när ja börjat.. Det är irriterande måste jag säga!
MEN!
Den blev iaf snyggare än vad den va från början. Enligt mig iaf!

Före.


Efter.


Tog ett vanligt A4 papper och mätte lite, det gick ju inte runt helt, men det blev ju lite över upptill av pappret så det klippte jag ju bort. Nu vet jag att det inte blev riktigt heelt täckande. Men det stör mig inte så mycket.
Och resten av biten som blev kvar klippte jag till och dolde det som glipade.
Får se om jag får några mer idéer till den. Men den duger tills vidare. Slipper High School Musical motivet i alla fall :D
Så här ska sparas med måtta. Vet redan att det ligger över 250 kr i den, och ska stoppa i min 500ing i den med som jag tjänade på min fasters PartyLite visning :)

Så jaa.. över 750 kr snart då ;) Å så ska alla pant pengarna i burken också. Vad sparar jag till då?? Ingen aning. spara för spara skull. :)

Nu blir det en kopp te.

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback