Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-03-15  |  Tid: 23:23:15

Ny design.. Igen..

Dunken.se


Nu har ja ändrat designen igen.
Men denna gången är jag nöjd. För nu har jag kunnat ange liite info om mig själv på sidan.
Inte mycket, men kan väl va trevligt vad namnet på mig är ;P

Har hittat massa roliga sidor idag när ja kikat runt.
Och man blir ju så shopping sugen :D
Klicka er runt på reklamen o se om ni hittar nåt spännande.
Jag ska beställa det där make up kitet, samt nagel lacken. Man kan aldrig få för mycket smink eller nagellack :D
Samt hårvårds produkter :D Sånt som alltid går åt!

Imorrn blir det skola kl 8-9,30.
och på torsdag och fredag hopps jag det blir jobb. Så man faktiskt kan ta välförtjänt helg efter lite jobb. har ju varit i skolan igår, idag och imorrn.

Suttit å kikat runt på SweCats hemsida med.
Tanken är ju att köpa ett stort klösträd till katterna som går från golv till tak.
Och SweCat har de perfekta grejjerna.
Även till hundar :D


Kommentarer
Postat av: Sharro
DATUM: 2011-03-16      TID: 01:38:50     BLOGGADRESS: http://makepossessed.blogg.se/

Sv: Vad tråkigt att det går av så lätt ):

Men ja snygg är det ändå :D

Ha en bra dag, kram!:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback