Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-05  |  Tid: 01:27:41

Lyckat.



Har haft en riktigt trevlig kväll.
Blev hämtad strax efter 16 och så blev det åka iväg å handla lite mat.
Som resulterade i att måltiden blev fjärilskotlett med klyftpotatis och vitlökssås. Könde dock inte så mycket smak av maten då ja blivit jätte täppt i näsan. Men tog lite nässpray sen så det släppte.
Så blev det lite film med.
The social network, måste se den igen tror jag med svensk text. För att fatta den bättre. Haha
Å så blev det Paranormal Activity 2, å hjälp va ja hoppade till på vissa ställen denna gång. Och då har jag ju ändå sett den på bio innan.

Men jaa, det blev en hel lyckad kväll iaf. Nu blir det att fundera på vart man har allt inom sig.




Skulle vilja reda ut all skit som varit med en person. Men jag vet inte. Känns ganska lönlöst. Men skulle ändå va skönt att reda ut på nåt vis, vad som nu finns att reda ut.
Det slutade inte bra i alla fall.
Det skulle ju inte slutat sådär.. oavsett vad som hände liksom.
Du kommer i alla fall ha en viss plats inom mig även om det slutade som det gjorde.
Men man hade ju gärna valt ett annat slut på det hela. Det förnekar jag inte.
För såhär som det är idag skulle det inte bli. Inte på några vis alls.

Kan inte kolla på bilder på dig utan att tänka å fundera lite. Så det är bäst att låta bli.
Nej, det är nog hopplöst att ens hoppas att det skulle kunna finnas nåt att reda ut.
Jag vet iaf att det va fler än en person som blev sårad.


Ja ja.. nu blir det nog snart sova.
Imorrn- senare idag- blir det systemet och köpa lite cider.
För på kvällen blir det att förtära dessa cider i samband med att göra ett psykologi arbete om att skapa en egen sekt. Haha. Kommer bli såå lyckat ;)

Så får vi se vad söndagen sen bjuder på. Återstår att se helt enkelt.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback